Fotoğrafım
Bence tam söyleyecekken yuttuklarımızdır bizi mide fesatı yapan ..

29 Temmuz 2010 Perşembe

Kıymalı Poğaçalar

Çocukluğum kıymalı poğaçaların içinden kıyma çıkmasını bekleyerek geçti. Şaka yapmıyorum. Cidden böyle.Hiçbir zaman kıyma çıkmadıo poğaçalardan ve bak bu kadar büyüdüm bu kadar. Yine kıymasız bütün kıymalı poğaçalar.

O zamanlar anlayamıyorsun tabi kıymanın kilosu kaç liradır,satan kişi bu poğaçayı kaç liraya satar, ne kadar kıyma koyarsa bu poğaçalardan kar edebilir.çocuksun ya anlamıyorsun,düşünmüyorsun bile.

Satan tezgahtardan kıymalı poğaça istiyorum ama poğaçadan kıyma çıkmıyor. Yine de Çocuksu bir inatla ısrar edip hep aldım o kıymalı poğaçalardan ve içinden hiç kıyma çıkmadı. Zaman geçtikçe büyüdüm,anlamaya başladım. Poğaçayı kıymalı alsam da almasam da hep sade poğaça yemiş gibi olacağım. Çünkü bunlar satışı arttırmak için yapılan çakallıklar.

Merak etme. Artık almıorum o kıymalı poğaçaları. Boşa umut etmek saçma çünkü. Zamanla boşa umut etmemeyi,sade poğaça almayı öğreniyorsun.

Umut fakirin ekmeği derler ya. Ekmeksiz doymayı öğreniyorsun sende herkes gibi. Gidiyorsun bir sade poğaça alıyorsun. Doyuyorsun.

Umutların,hayallerin doyurmuyor çünkü karnını. Biliyorsun nasılsa sen sofradan hep aç kalkanlardan olacaksın. Hayatın boyunca. Öğreneceksin sade poğaçayla açlığını yatıştırmayı.



Mide Fesatı ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder