Fotoğrafım
Bence tam söyleyecekken yuttuklarımızdır bizi mide fesatı yapan ..

27 Temmuz 2013 Cumartesi

Günaydın,geri döndüm






Günaydın şarkısı



Günaydın.

Yazmayalı belki bir sene oldu. Bu bloga bir daha döneceğimi hiç düşünmezdim. Öyle dolu ki burası yazmaya başlarsam onları tekrar sırtıma alırmışım gibi geldi. Ama öyle değil bu sefer. Bu sefer başka.

Bu sefer bir bir atıyorum dertleri sırtımdan. Halledemiyorum ama kurtuluyorum. Birilerine havale ediyorum,birilerinde unutuyorum hep ve aynı biçimde uzaklaştırıyorum. Hiçbir zaman yok olmuyorlar elbette sadece uzak oluyorlar. Olsun,sırtımda değiller artık. "Alıştım" diyerek geçiştirdiğim binlerce yara var. Alışmak çaresizliğin diğer bir adı. Hiçbir şeye alışamazsın,unutursun. Unutmuş gibi yaparsın.

Zaman dost değil düşman aslında. Bize çaresizliklerimizi unutturduğu için. Bizi mutsuzluklarımıza alıştırdığı için. Kabullenmemizi dayattığı ve acılarımızın üstünü kapadığı için. Sırf böyle olduğu için yaşadıklarımızdan aldığımız darbeleri unutup aynı şeyleri tekrar tekrar yaşıyor,garip bir döngüde kaybolana kadar dönüp duruyoruz. Öyle yalnız öyle kaybolmuş oluyoruz ki hatalardan ders almadığımızda bile yine kendimizi suçluyoruz. Yalnızız çünkü hatalar beraber yapılır ama yanılan her zaman tek kişidir.

Öyle bile olsa kendimde bir kuvvet buldum ve içimde yazmaya devam etmek isteyen bir şeyleri keşfettim.Devam edeceğim. Ama sık ama zor ama kolay. Pes etmedikçe güçleşiyor belki ama devam etmek bana yaşadığımı hissettiren tek şey.

Geri döndüm.

Mide Fesatı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder