Fotoğrafım
Bence tam söyleyecekken yuttuklarımızdır bizi mide fesatı yapan ..

6 Haziran 2012 Çarşamba

Benden bu kadar

Nelerde kaldım? Nerelerdeyim? Nelerleyim?

Bilmiyorum. Büyük ihtimalle bu yıl sınıfta kaldım.Çok büyük ihtimalle aileme bunu kabul ettirmek çok zor olacak. Hayat elimizden tutmadığı gibi uygun bir durakta da bırakmadı ki biz yolumuzu bulalım. Her şey mi böylesine zor? Hepsi mi böylesine karmaşık? Ya ben kendimi koskoca bir dönem boyunca kandırdım yada en iyi ihtimalle başarılamayacak bir şeyin peşinden çok koştum,yoruldum. Hayat çıkmazlarına alışamadığım gibi kendi önüme bariyerler koyma aptallığıma da alışamadım.Üstüne alkış tutacak değilim ya bir de.N yalan söyleyeyim kayboldum.

Geçen bir yılı düşündüm.Üniversitede geçen bir yılı.Hani o hayallerimiz,mutluluklarımız,sarhoşluklarımız...
Bundan sonra hep mi böyle olacak?

Ne istiyorum bilmiyorum.Ne yapacağımı,ne hayal edeceğimi,ne için çalışacağımı bilmiyorum.Yoruldum.Dahası kayboldum.

Kendimi aramaktan da bıktım artık.Okulu bırakmak en mantıklısı.

Benden bu kadar.Yol buraya kadarmış.İnceldiği yerden kopar.Nokta.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder