Fotoğrafım
Bence tam söyleyecekken yuttuklarımızdır bizi mide fesatı yapan ..

23 Ekim 2010 Cumartesi

Hissetmediklerim






Sana uzun zamandır saçmalayamadım farkındayım. Bilgisayarım bozuktu ve dershane başladığından yoğundum falan... Aslında şu aralar durumum biraz da karışık. Duygu dünyama dönemeyecek kadar çok şey yaşıyorum. Zaten artık duygu dünyamın da peşini bırakmış durumdayım. O kadar çok şey oluyor ve ben o kadar çok şeye yetişemiyorum ki... Bilmiyorum hiç kendi hayatına geç kaldığını hissettin mi ? İşte şu aralar hissettiğim tek şey bu. Biliyorum ilginç geliyor ama sanki kendi hayatıma geç kalıyorum. Hep bir şeyler kaçırıyormuşum gibi geliyor. Hani çok sevdiğin dizinin haftaya yayınlacak bölümünü çok beklersin de o gün bir işin çıkar kaçırırsın ya işte öyle bir şey benim ki. Hayır kumanda benim elimde olsa belki başka bir dizi izlerim. Ama elimde değil ki.

Sahi kumanda kimde ? Bak onu bile bilmiyorum. Öyle hiçbir şey bilmeden kaçırdığım dizinin yeni bölümlerini anlamadan, anlamlandıramadan izliyorum.

Aslında buraya yaşadığım yoğunluğu da yazmak isterdim.Sende kendini bir şeyleri kaçırmış gibi hissetme diye ama biliyorsun bu bir günlük değil. Ben buraya ne hissedersem onu yazıyorum sadece.
Hissedecek pek bir şey kalmadığı zaman da hissetmediklerimi yazayım dedim.Bu yazıda sana bir değişiklik yapıp hissetmediklerimi yazacağım blog.Evet,evet yapacağım bunu.

Mesela artık ne hissetmiyorum biliyor musun?
Özgür olmam gerektiğini hissetmiyorum. Böyle istediklerimi hapsetmeye o kadar alıştım ki bu bir tutsaklık gibi gelmiyor bana.
Sonra hayallerimi de hissetmiyorum blog. Niye böyle oldu anlamadım. El yordamıyla arıyorum içimde bir yerleri ama bir türlü bulamıyorum onları. Sanki bir yere kaldırmışım da unutmuşum gibi geliyor.Yazlıkların arasında kaldı belki de. Kİm bilir .
Haaa bir de artık hiçbir vedada acı hissetmiyorum. Gidene "Elveda." demek o kadar olağan geliyor ki artık. Sonsuza kadar birilerine hep "Elveda." diyen taraf olsam bile canım hiç yanmaz sanki.

Yanar mı sence?
Bilmiyorum. Aslında hissetmediklerimden sonra bilmediklerimi de yazabilirdim ama sana bu kötülüğü yapmayacağım :)

Yeterince kafanı şişirdim zaten. İyi ki varsın. Hissetmediklerim ve bilmediklerim de iyi ki var aslında.Bazen ne bildiğini ne hissetiğini karıştırabiliyor insan.

Kaçırdığım şeyleri yakaladığım zaman ve hissetmediklerimi tekrar hissedebilidiğim zaman tekrar yazarım sana.

Çok saçmaladım zaten.

Kendine iyi bak.





Mide Fesatı ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder